prebols Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Har lyst på nye felger til M5en min. Har dere noen tips? Tenker på 19". Helst ikke over 5000 pr felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Er det en spesiell stil du er ute etter? Konkave, kantfelger osv.? Det første som jeg kommer på er Style 95. Du må nok få frest opp navet, men de kler E39 veldig godt. Du har jo og BBS CH, men de er ganske så vanlige på E39. Style 95 BBS CH Det har jo også blitt mer og mer populært å sette Volk TE37 eller tilsvarende kopier på E39. Rota Grid (TE37 kopi). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 OZ Mito, Hartge Classic. Kant felger er veldig fint, spes med 3pcs look BBS LM er utrolig fint, men det har jo "alle" nå for tida. Jeg har Vertini Concave nå, helt ok felger, men ikke det jeg hadde kjøpt. Fulgte med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Disse er nice! Dette er jo M5 E34 kopi felger i 19". Men hvor får man tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Noen flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Alpinafelger er jo aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå