kossmaster Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 fikk byttet viftereim i dag og kjørte et par km så røyk reimen. hva kan være grunnen til dette tro ? bil : 520 99mod e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 kast i et reimhjul eller skakt feste til dynamo f.eks. Sjekk at alle hjul står på linje og at det ikke er skader på noen av reimhjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Alle hjul og dynamo var prima, kjøpte og byttet til og med nytt reimhjul til vannpumpe da jeg var i tvil på denne. Reimen som ble slitt av hadde ikke skader når man ser bort fra at den var revet tvert av. Er vell ikke mulig den hydrauliske strammeren har "stammet" for mye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Ser du bor på fauske, mulig jeg har sett e39'en din Men er vell bare å sette på ny reim å sjekke hvor stram den er da? Den får det nok vondt hvis den er altfor stram ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Så stram blir den ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Ser du bor på fauske, mulig jeg har sett e39'en din Men er vell bare å sette på ny reim å sjekke hvor stram den er da? Den får det nok vondt hvis den er altfor stram ja. Yes, ny reim er bestilt, så får bare gå ut ifra reimen var defekt. Er ikke første gang exim selger noe som ikke er brukbart. Skal du ikke se bort ifra, men er nå flyttet til sandnessjøen så har redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 ahaa okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå