skogsland Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Har da en 316 motor, med girkasse som jeg skulle blitt kvitt. går som en drøm. km stand er 150 000. Husker ikke akkurat i hodet men kan finnes ut. motoren ble tatt ut for 3 dager siden. Har også et grått og et blått interiør til e30 som skal vekk. Er da snakk om forseter, bakseter og dørpaneler til 4 dørs. Gråe interiøret har gått 150 000 (samme bilen som motoren har sittet i) Og det blå hadde gått 80 000 når det ble tatt ut for en stund siden. Tilstanden på de blå setene er 100 % strøkent, men de grå er 98% er kun noen tråder i ryggen på førerstolen som har ryket noen få steder. Null hull og har lenge igjen å leve. Dette er standard stolene og ikke sportsstolene. Ingen har midtarmlene i baksetet. Tar imot bud da dette skal fort bort og bare støver ned og tar plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 bøøømp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 ingen som vil ha...? =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Pris på begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Interiøret..? Nå har jeg brukt de grå framstolene i en annen bil men resten har jeg fortsatt.. Spørs hvor mye du skal ha =P Kom med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå