Gå til innhold

Grompacten kommer tilbake


 Share

Anbefalte innlegg

Da blir det henting av "ny" bil så fort det er klargjort for den i garasjen.

Denne var i mitt eie i ca 3 år før den ble solgt, men kjøperen får ikke rota seg til å få den på veien, så da henter jeg den og gjør det selv.

Dette er da en 94 mod E36 316 compact som har gjennomgått omfattende mishandling med undertegnede som sjåfør i noen år, så den gleder seg nok til å komme hjem igjen.

Litt info:

Motor: M43B16 aka strikkmotor

Farge: 328/3 Violettrot II

Originalt utstyr: Nada. Ribba edition.

Mods:

Senket 40/30 på cobra fjærer og dempere (skal byttes ut med justerbart når jeg får hentet den)

17" M-contour (ja sondre, de jeg kjøpte av deg:P. Skal legges 205 40 17 på disse da det er ballongdekk på atm.

Simons eksos fra cat og bakover.

K&N Filter.

Standard sort interiør med beige sport skinnstoler.

Planer: EU.godkjenning :lol: Lakke felger i gull med polert kant. Oransje blinklys rundt hele. Gul lamin-X på lyktelinser og gule grøftelys.

100% knesenk.

Motoren skal få være som den er enn så lenge da den er pålitelig og jeg ikke trenger racerbil nå i første omgang.

Blir det aktuellt med motorbytte så trøs det i en M42 eller M44, og nå som jeg har kjøpt hus med garasje så er det jo mulig at jeg faktisk får gjort deg også:)

Eneste bildet jeg kunne finne av den på dataen nå. Fra Suleskaret om noen lurte:P

ecgzw05q8anmw5gcz6ry.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Siden grompacten fortsatt står i stavanger får jeg slenge ut et bilde av verksted-delen av garasjen. Resten er ikke presentabelt enda :P

mangler litt hyller og noe utstyr, men er da en god oppgradering fra grusplass under åpen himmel :D

kt0mwytd8cjr60pz31pl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...