Duplex Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Er på jakt etter E39 nr. 2 som skal kunne dra campingvogn. Noen som har erfaring med disse bilene og campingvogn? Manuell eller automat? Forbruk med 1500kg på hengerfestet? Styre unna 2000 modellen med 184hk? Er ikke mange 530D Touring på markedet med "rette" utstyrsnivået, er 525D noe å tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Jeg dro kabe royal kingsize 9 meter med min 99 530, og det funka jo det. Nesten 2 tonn med vogn og pakk, så det går jo noe diesel da. Komfortmessig var det absolutt ingenting å utsette, selv med min ganske så lave touring. Kjørte da på dårlig vestlandsveg. Min erfaring med å føre stor bil er jo selvfølgelig et stort pluss, men tror ikke noen skal ha problemer med dette. Gjelder selvfølgelig å laste korrekt. Gjerne baklaste bilen litt, og absolutt ikke baklaste vogna. 525 tror jeg nok kan fungere greit det også, ettersom jeg opplever min egen orginal bil. (har dog ikke hengerfeste, så får ikke testet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå