Vegardb17 Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 Finnes det? enkelt å modde på? lyst på sportstoler men vil garantert savne armlena, har ikke sett slike stoler med armlene enda, BMW E34 det er snakk om.
Julian Sommer Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Ikke noe problem! Det finnes. Bare å skru av armlener fra enten comfort-skinn eller et annet sportsskinn og montere de på sports-setene dine. Det er ferdige hull til dette i ramma på alle seter, så bare å stikke hull i skinnet til hylsa skruen sitter i. Har selv bygd om noen seter fra elektrisk til manuelle osv, og mikset og trikset litt med forskjellige ting.
Vegardb17 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Åja, så konge da! Har enda ikke skaffet meg sportstoler, var i tvil om jeg kanskje skulle kjøpe comfort stoler istedet da jeg hadde IKKE lyst å fjerne armlenene, men når du sier at det går er det ikke tvil!
Julian Sommer Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Har hvertfall gått om hverandre på alle jeg har drevet med, både sportskinn og comfort-skinn Synes selv at sportskinn med armlener er en perfekt kombinasjon, det beste fra begge verdener. Hadde bare sportsskinnet vært ørlitte granne mykere i tillegg da så.. Hehe.
Vegardb17 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 får legge på ett saueskinn pledd og en sofapute når du skal på tur da hehe Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå