Sondre92 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hei. Var å prøvekjørte en 2000 bmw e46 316i som jeg kansje skal kjøpe. Bilen har gått ca 204000Km Etter jeg hadde kjørt litt og bilen stod å gikk på tomgang så hoppet turtelleren litt, det var ikke mye bare opp til 800-900 og ned til 600 ca, og motorlampa lyste. Har lest litt rundt på nettet og noen sier det kansje er lambdasonden eller veivsensor. Han som har bilen har byttet kamsensor foran men motorlampa begynte å lyse igjen en uke etter bytte. Noen som kan hjelpe meg? Mvh Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Opp, ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Luftmassemåler/falsk luft/ bensinpumpe/btr/deffekt/dårlig kontakt lambda sonde/sonder (er vel to stk på denne?) Motorlampa er mer eller mindre relatert til feil i avgass, og da mest sannsynlig mulig feil ved en av nevnte komponenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Luftmassemåler/falsk luft/ bensinpumpe/btr/deffekt/dårlig kontakt lambda sonde/sonder (er vel to stk på denne?)Motorlampa er mer eller mindre relatert til feil i avgass, og da mest sannsynlig mulig feil ved en av nevnte komponenter. Okei, da er det kansje ikke så ille da. Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå