///Mr.X Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Koselig å høre *like*, den vil ta seg opp en hel del når jeg får den teknisk klar og kan begynne på utsende Den blir ikke varm på "vanlig kjøring", kun ved hard/bane kjøring, den klarte ihvertfall ikke min kjøring, jeg kjører ikke hardt Problemer er til å løses, jeg jobber med feilsøke på gamle biler så skal jeg nok finne ut av det. Skal ha alle grunn komponenter mest mulig originalt, som ekspansjonstanken, det løser ofte feil fortere. Vil oppdater under feilsøkingen med bilder å info/verdier Driver å ordner med siste finish på E30 M3 bunnene nå før dem sendes til maskinering, da blir det masse sving!
E30 Andreas Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Ja si ifra om det hjalp med orginal tanken å sånn... Da lærer jeg noe nytt hvertfall. Mvh Andreas
M3 Yngve Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Ja si ifra om det hjalp med orginal tanken å sånn... Da lærer jeg noe nytt hvertfall. Mvh Andreas Trenger det du !!!
E30 Andreas Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Ja si ifra om det hjalp med orginal tanken å sånn... Da lærer jeg noe nytt hvertfall. Mvh Andreas Trenger det du !!! å hvem er du?! Fjott! (Sorry ot mr x)
///Mr.X Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Vimeo har tydelig kjørt 720p oppløsningen helt på tryne ved opplasningen, orker ikke fikse på det.. men her er ihvertfall det jeg klarte å skrape sammen av film: JA! det er musikk for det er sucky motor lyd på filmene... drit i å gi "musikk kommentar" Film: https://vimeo.com/46715947
///Mr.X Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 "nesten" likt Yngve Men det kommer seg nå Takk M|Fjeld, ble greit når man fikk øket "noe" på spec`listen. Har bestemt meg for å droppe M3 skjermer da dette kun er en "vente bil", så blir å få den 110% teknisk, shine opp skavanker og lakke den opp Så når denne er fikset, Motor er 110%, har alle 340hk og rettet på dem feilene som er kommer den til salgs mot høsten. Har forøvrig funnet brudd på signal fra lambdasonden, håper og få tid til å se mere på det over helgen. Noe av det som skjer på NordicMotorsport om dagen er dette
ealoken Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 ventebil? dette er jo det nærmeste du har vært ferdig bil hehe
///Mr.X Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 ..Vet ikke he-elt om dette kommer fra riktig person? Føler du deg så verdig til et slik utsagn? Har du rent mel i posen Erik? har du? Har du? Er mye som skjer bak kulissene veitu ikke alt skjer på senen.
ealoken Skrevet August 17, 2012 Skrevet August 17, 2012 hehe, ja min var jo "ferdig" i fjor også kom vintern.. scenen som er fett da
///Mr.X Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 "så kom vinteren", kommer hvert år på samme tid den Erik Senen er for kjekkasser å babes vi får se hva dem neste 8-9mnd vil vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå