Bjanne Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Får du ikke det du vil for bilen din med pressa tar jeg den gjerne løst for en fornuftig pris ! trenger en til gatebil i september så en får laga no røyk ! ring eller send pm ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Bøøøøøøøømptipump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 wæææææhouuu ! noen so har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Er sikkert til salgs enda det RMS kittet som ligger i Haugesund til 40.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Er sikkert til salgs enda det RMS kittet som ligger i Haugesund til 40.000,- jeg vil helst ha et ess kit, syns det virker muffens det at deet er til s50 og 54 og aldri blitt brukt,bare solgt fra person til person... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Er samme personen som har hatt kittet hele tilden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 ESS ikke noe annet som gjelder !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darwin Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Jeg har kompressorkit til den bilen, har også en god kamerat som har kittet stående i sin bil (Det er riktig nok en 3,2l E36) og kittet passer i begge bilene. Han har altså samme kittet ,men jeg har ett helt nytt ubrukt ett som jeg ønsker å selge da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå