M3 Atle Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Selger en 318tds uten turbo og frontfangerfester. Bilen går egentlig som en klokke når den har turbo. Men er mye rust og den er ikke eu godkjent. Men ellers en jævlig god bil som jeg har hatt glede av lenge og kompisen min som hadde den før har hatt mye glede av da den bare går og går. Og den går veldig billig. Selges uten turbo fordi jeg må ha turbo på min nye tds.. Som da ikke har rust.. Er det noen interesse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Skal få lagt ut noen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Skal få lagt ut noen i dag Pris? Hvor i telemark holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 holder til i skien, pris blir vi enige om. Dvs IKKE dyrt. kom med ett skambud på pm så blir vi enige. Du bor jo ikke så langt unna heller ser jeg. så er jo muligheter for og komme og kikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå