w126 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Priset for hurtig salg! http://bil.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=0&xBrand_Multiple=1100044&xModel_Multiple=1235028&AdType=0&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&xFuelType_1002001=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1483249 3 liter V8 bilen har jeg hatt i 2 år, slitedeler skiftet jevnlig. Fin bil til denne prisen, med strøkent Sort Skinn full EL. Utvendig helt anstendig for alder. INGEN betydelig rust. Jeg har skiftet kanaler begge sider og bagasjelokk. Pittelitt overflate på no skjerm/dører Behøver ABS sensor, tror høyre bak. Pris er med BBS 16" vinterfelg med nye dekk i vinter, og avbildede M sommer felg uten dekk. Ny CD/mp3 spiller (org. medfølger) 1000 Watt 4 kanals forsterker tilsluttet bilens orginale ledningsnett, med uttak til hvilke som helst subber. 2 stk. brokoblede 8" tube subber Medfølger i prisen om ønskelig: Plukk så mye du vil av deler fra en maken delebil. 3l. V8 motor, auto kasse, div interiør deler etc. Om ønskelig Selges: avbildede 19" sort felg m/dekk +6000 ny hekk spoiler: 2500 sinnalykt spoiler: 500 Utstyr ABS Metallic lakk Airbag Midtarmlene Aircondition Multifunksjonsratt Alarm Radio/CD Alu. felger S./V. hjul Antispinn Sentrallås Automat Skinn EU-godkjent Skinn ratt El.vinduer x 4 Skipose Farget glass Sound system Fjernst./Sentrallås Startsperre Just. ratt Treint Klima Utetemp. Kurve/tåkelys Varmeseter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 int i bytte? E32 735i 88 mod, xyz racing coilovers, nylakkert, rs-kopi felger med flett nye dekk, sorte de osv... Send pm om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onlybmw Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hei.. du har ikkje ein motor liggandes??? M60b30?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 viewtopic.php?f=15&t=243850 Bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 bytte i e36 coupe 328?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå