sjømann89 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Hei! For 3 uker siden så gikk eg til innkjøp av en BMW Z3. Men eg har 2 problemer foreløpig. Det ene er det at eg ikke får ut cd av anlegget mitt. Har prøvd så og si alt, men med uten hell Her er bilde av den Andre problemet er det at eg ikke får lyd i subwooferen. Såg på den i dag at det lyst på "power". Her har dere et bilde av den Vurdere å gå til innkjøp av ny bilstereo om eg ikke får fikset disse problemene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Klarer du å spille av cd`n? Ta av frontpanelet. Er sikkert ein liten nullstillingsknapp på spilleren som du kan trykke på. (bruk kulepenn) Du må sjekke om suben får signal ifra spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjømann89 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Ja får spilt av Cden ja det skal eg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå