|Ole| Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Hei folkens, vurderer å selge min banebil. Mange av dokke har sikkert sett denne. Vurdere salg rett og slett fordi eg vil over på Japansk drifte bil istedenfor. E30 318 preface som er ombygd til facelift. Understell er ombygd til komplett 325. 2.75 liter Blokk: Heil smidd innmat ( JE stempel, eagle råder og diesel veiv ) Stødgjørdel med ARP E21 oljepumpe Pyramideringer Topp: Z45 cam KSR Edition. ( kunn 2 av i verden ) Sveisa Porta max Race ventiler Race fjører Bilett vippe armer 1200cc dyser Nuke Fuel Rail Drivverk/Understell E36 M3 ZF kasse Forlenga fremre del av M3 mellomaksling E36 325 bakdel Original 325 bakstilling bortsett fra Powerflex foringer. D2 coilover sett Utenom: SM4 Datasprut KSR Hydraulisk håndbrekk. Grenrør i svartstål. Precision sc6265 med 81 hus Intercooler 450x300x76 / 3" (KSR) Oljekjøler E36 M3 replica radiator (KSR) KSR catchtank som får bensin fra original pumpe som videre går ut i 2 k044 pumper fra KSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Usikker faktisk...Feilsøke meir imorra, mest sansynleg vil eg bytte ventiler om det er nokon skeive, isåfall snakker vi vel rundt 100k iom att karossen er så bra og att det er kunn grom deler i motor osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Oppdatering: Motor er like heil, feilen er retta og motor vil bli skrudd isammen neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Denne blir ikkje solgt før etter Gatebil Rudskogen September... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 gi en lyd når du er klar får og selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Her er det og muligheter for å hente ut skilt, dei er levert og bilen har aldri vert i søkelyset hoss politi eller biltilsynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Er bilen klar for å selges nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Hvilke trykk fikk du denne effekten på? Følger det med bremsepapirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 1.8, har bremsepapir på mail... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 bumper med att bud under 120k vil ikkje bli vurdert...og skal bruke bilen på Gatebil September... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrIversen Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Er ikkje solgt, blir beholdt ut neste sesong....Har montert Wisefab styring og skal sveise i bur i vinter....Får sjå neste høst om eg selger da... Har ein tendens til å bli for glad i bilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå