Berndtsson Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 1985 BMW E30 selges. Meget potent bil, som det er gjort mye med. Bilen er i veldig bra stand, og går godt. Lite brukt de senere år, og selges pga kjøp av ny bil. Innbytte i E92 er interessant. Litt kjapp info kommer her. Har sikkert glemt mye. S38b36 1989 med papirer fra E34 M5. Autronic SM2 Komplett M3 understell, inkl diff og bremser. (Sandblåst og lakkert i vinter) OMP stoler OMP 4 punkt seler Ombygget til facelift front med IS leppe Facelift bakfanger M tech 2 ratt Ratt i semsket skinn med quick release med kort boss Alpina aluminiumsradiator som passer akkurat inni vangene. (Vanskelig å få tak i) El vifte Servostyring Sachs motorsport trykkplate Ny 6 pucka sinter lamellplate Sparco tårnstag foran og bak Nye stålomspunnede bremseslanger (6 stk) Bilstein dempere, H&R fjører Nye foringer, urethan/polyurethan Nytt batteri Nye bensinslanger Nesten nytt Green filter Har lakkerte "øyelokk" liggende Har et nytt og ubrukt stabstag kit fra Ireland Engineering. 22/25mm, dette er et gromt kit. Har også justerbare camberplater fra samme sted. Tannstang fra E36 som er hel og tett har jeg også. Av felger har jeg følgende: Breyton Vision 17" Ac Schnitzer kopifelger 17" BMW m3 17" Ukjente BMW 18" BMW 15" Bilen har skilter, og er EU godkjent. Årsavgift betalt. en er klar for bruk med ny olje på motor, girkasse og diff. Toppakning skiftet jeg vår 2011, og den har fungert smertefritt etter dette. Bilen er bremset og justert hos Christer på PBC Auto, bremsepapirer følger med. Pris avhenger litt av hva som skal følge med. Men antyder 110-120k. Ta kontakt på pm ved interesse:) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Hk? Dyr i drift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Ja denne er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg