Tryvann Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg har kjøpt, men ikke hentet, en 2008-modell X3 2,0dA. Mange av dere har helt sikkert stålkontroll på denne type bil, så da spør jeg: Har denne bilen registerreim eller kjede? Når skal kjede eller reim skiftes? Er det noen kjente feil eller mangler jeg bør se etter? Bilen har alt av utstyr, er det noe av dette jeg bør sjekke nærmere? Bilen er kjørt ca 70.000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryvann Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 PS: Det er 177-hesteren. Hva heter denne motoren, altså motorkoden, dersom det heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Bilen har kjede, trenger ikke å skiftes, bare ha oljeservice regelmessig. Knekte fjærer bak, topp og innsug som gror igjen av koks. Irr på konktakt til mikrobyter i bakluke, glødeplugger og styreenhet. Det er det jeg kommer på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå