Vikingen Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 viewtopic.php?f=11&t=220918 der er prosjekt tråden, eneste grunnen til vurdert salg er fordi banebil blir prioritert nå framover, MÅ ikke selge så selger ikke for skambud, og tar det lang tid så fikser jeg mer og lakker bilen antaklgvis:) rask specc liste: rieger leppe med catkiller ta technix coilover senk eltakluke får med skjørt og paneler, veldig likt mtech2 mulig det er kopi komplett hartge eksos, ALT grenrør midtpotte bakpotte er hartge, pen lyd 325 motor, toppen og kammen er nok klare for bytting snart men den går bra å starter hver dag. uler litt i kassa men kan få med en ekstra,(getrag 260) powerflex i hele bakstillinga stabstag i bakstillinga mangler, men jeg har det liggende, mangler bare festene. understellet er 325 dvs ventilerte skiver forran, og skivebremser bak. er noe ulyd i utløserlageret bilen går ikke reint på tomgang, kan være litt pga kammen. fusker innimellom i fuktig vær, har blitt fortalt at dette er pluggkabler, men har aldri titta noe mer på det da det skjer bare vis man gir full gas de første 10 min i fuktig vær. ellers er det litt småplukk med ledningsnettet da det er mye rar fiksing der fra før, har fiksa så lysa som er nødvendige fungerer men tåkelys funker ikke. er noe div småbulker og h kanal er trykt inn. ting blir fiksa fortløpende vis den ikke forsvinner, og da går selvfølgelig prisen opp også for info så send pm legger meg på 30k /bud mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Interessant med bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 spørs helt hva og stand, vil helst ha bmw i bytte isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 viewtopic.php?f=15&t=233244 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 er nok uaktuelt desverre, vil ikke ha automat, å er heller ikke så gira på merce:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 kan ta innbytte i større gammel 4wd, helst patrol/pajero eller en americansk(blazer,suburban osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå