Bjarte87 Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Hei! Har eit lite dilemma der eg ikkje veit om eg trenger ein Catch tank til olje på denne motoren vist den skal brukes ved konkuranse og Semi Pro Drifting osv eller ikkje.. Om den trenger er det vel 1 liter størrelse på tanken Per liter Volum motoren har, altså 3 liter her? Har målt blandingsforholdet på motoren og kom til 10,2 ved max pådrag, altså feit blanding. Har ein mistanke om at bensintrykkregulatoren kan ha vert tukla med og at den gjer meir bensin en den skal. Ellers så har eg ikkje fått kobla til diagnose på den enda, men prøver og få dette til. Motoren hakker litt kan du sei opp til 4500 omd, da høres motoren frisk ut etter det. Men kan finne på og smelle litt og lage lyd fra seg på den måten. Så alt tyder jo på at den har feit blanding, kva annet kan dette komme av? Skulle vert begynt og kjøre med bilen, men ting tar tid og alltid noko som må oppgraderes.:-/ Bytter bensinpumpe til hakke større i morgen, og ser om eg kommer meg innpå med diagnose. Men all hjelp er god hjelp for meg:-) Mvh Bjarte Åberge:-) viewtopic.php?f=11&t=198809&start=30
Torre Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Hadde vertfall sjekket avstanden på triggersensor til veiva.
ehrnst Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 trenger du catchtank når du kjører orginalt og lukket veivhus da?
Bjarte87 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Skrevet Juli 20, 2012 Oki, skal eg sjekke det Torre;-) Takker. Er det eg og er usikker på, trodde ein slapp ha Catch på denne motoren, men tenkte vere heilt sikker før eg reiser og tar lisens på bilen osv:-) Men vil då tru eg ikkje trenger tanken da? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå