brukern Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Heisann, problemet mitt er at når jeg holder bremsen inne, så kan jeg trykke gassen så langt inn jeg vil, men får ingen reaksjon, men med en gang jeg tar vekk foten fra bremsen så reagerer den. Dette begynte etter at jeg skulle sette inn en LED lys under ved pedalene, satte led lyset inn i sokkelen og satte den på plass og skrudde på bilen så hørte jeg et lite "puff"... Kan dette bare være et sikringsproblem? Kjappe svar blir satt pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 hvilken bil har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brukern Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 E46 2001 cabrio 320ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brukern Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Fikk løst problemet Problemet var defekt luftmassemåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå