Terminatorbmw Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Hei jeg lurer på om det er forskjell på 318is og 320/325i ledningsnett? for jeg har bytta motor til 525i og satt i en 94 mod 318is e36 coupe så må vel bruke ledningsnett fra 320/325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 noen som vet om jeg må bytte ledningsnett til 320/325i for at det skal funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Du må bruke motor ledningsnettet som hører til den motoren du har satt i, må ikke bytte ledningsnettet i bilen. Vet ikke hva du lurte på, men da har du fått svar på begge hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Du må bruke motor ledningsnettet som hører til den motoren du har satt i, må ikke bytte ledningsnettet i bilen. Vet ikke hva du lurte på, men da har du fått svar på begge hvertfall sikkert litt for dårlig forklart, men jeg lurte på om det var noe forskjell på 318is og 320/325 ledningsnett alle ledningene i bilen? ja jeg bruker motor ledningsnettet som er til motoren det er en s50b30us Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå