Ollie Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Sitter og lurer på ka dere andre på forumet her foretrekker av verkøy? Jobber selv som mekaniker og på jobb går det i Teng tools, noe eg sjøl er fornøyd med. Hjemme bruker eg også Teng tools og Bahco. Men det er en jungel av verkøyprodusenter der ute, og eg har ikkje tid til å teste alt selv:P Så ka er dine favoritter? Må du ha det beste eller klarer du deg med billigverktøy? Og har dere noen dårlige erfaringer med noen merker? Har selv vært borti at kombinøklene fra Gebe rundet bolter som Biltema sine 10 års garantinøkler løsnet uten problem. Gleder meg å høre ka andre synes. Ollie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Zebra verktøyet til Wurth er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Teng Tools, samt noe Biltema på "statiske" verktøy (ingen bevegelige deler) som fastnøkler og hammer og sånt. Er og meget fornøyd med Ingersoll Rand på pneumatiske verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ingersoll rand er ukjent for meg. Tenker å kjøpe meg en kompressor. Hvilke merker vil dere anbefale? Vil ha noe som gjerne varer noen år og ikkje bare et typisk "kinamerke". Blir mest brukt til blåseluft og mulig noe luftverktøy men ikkje noken tunge oppgaver. Koffor stoler du ikkje på Biltema skraller Jay-O? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Er glad i bacho selv, men bruker mye verktøy fra biltema. 3/4" skrallene og pipene jeg har derifra har fungert upåklagelig i 5 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Har bra inntrykk av av Biltema eg og. Kjenner andre proffe mekanikere som sier at med 10 års garanti holder det i massevis til hjemmebruk. Selv har min 3/8 Teng tools skralle fungert ypperlig i 2 år. Gebe skrallene fra Mekk har begynt å slarke, har hatt de i 4 år. Skal sies at eg ikkje skrur kver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Zebra verktøyet til Wurth er ganske bra +1 det er faktisk sykt bra verktøy om jeg kan få si det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Har gått til innkjøp av Usag kombinøkler idag, førsteinntrykket er bra, gode å holde i også, får se no når det skal til pers ikveld;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Har selv masse verktøy fra biltema. Veldig fornøyd med det, å syntes prisen og 10 års garanti forsvarer veldig eventuelle "svakheter". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Bacho, wurth, bosch, makita, dewalt, hilti, basso, biltema's dyrere sortimang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Hitachi, Bacho, Teng Tools og Biltema Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Det blir vell Biltema's 10 års garanti skiftenøkler, runder ikke mangen skruer på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå