Clausfox Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Har ei ZF kasse med en "ulelyd" som er der hele tiden. men er lett å få i gir å fungerer veldig fint. Ny simring på shifter armen og felns bak, simring forran burde byttes. pris er bud! selges ikke under 2000,-
Clausfox Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Har du mellomakslingen som hører til? Har vært litt "bastard" har sitti 325 mellomaksel på kassa!
Elliott Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Har du mellomakslingen som hører til? Har vært litt "bastard" har sitti 325 mellomaksel på kassa! passer 325 aksling rett på?
Clausfox Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Har du mellomakslingen som hører til? Har vært litt "bastard" har sitti 325 mellomaksel på kassa! passer 325 aksling rett på? Jepp!
Elliott Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 hmmm trodde m3 328 hadde forskjellig i forhold til 325
Clausfox Skrevet August 25, 2012 Forfatter Skrevet August 25, 2012 hmmm trodde m3 328 hadde forskjellig i forhold til 325 Ja har du rett i Men jeg har bygget om en flens til 325 til å passe på m3 kassa! Er bare å bytte flens (koblingen til mellomakseln)
Elliott Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 hmmm trodde m3 328 hadde forskjellig i forhold til 325 Ja har du rett i Men jeg har bygget om en flens til 325 til å passe på m3 kassa! Er bare å bytte flens (koblingen til mellomakseln) Faktisk aldri hørt om Har du bilde av den?
Clausfox Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 hmmm trodde m3 328 hadde forskjellig i forhold til 325 Ja har du rett i Men jeg har bygget om en flens til 325 til å passe på m3 kassa! Er bare å bytte flens (koblingen til mellomakseln) Faktisk aldri hørt om Har du bilde av den? Okei, jeg har kjørt en stund med det å det har funka bra! Jeg kan sende bilde på mobilen! Men er du inter i kassa da?
Elliott Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Okei, jeg har kjørt en stund med det å det har funka bra! Jeg kan sende bilde på mobilen! Men er du inter i kassa da? Har en zf-kasse mangler bare mellomaksling, men skjønner at det kanskje er best å selge det sammen
Clausfox Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Okei, jeg har kjørt en stund med det å det har funka bra! Jeg kan sende bilde på mobilen! Men er du inter i kassa da? Har en zf-kasse mangler bare mellomaksling, men skjønner at det kanskje er best å selge det sammen Åja. Hvilke mellomaksel har du da? Kan jo sikkert kjøpte det hjemmelaget kittet mitt da! hehe Mobil nr? så kan jeg sende deg et bilde av hvordan "jeg" har gjort det!
Elliott Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Okei, jeg har kjørt en stund med det å det har funka bra! Jeg kan sende bilde på mobilen! Men er du inter i kassa da? Har en zf-kasse mangler bare mellomaksling, men skjønner at det kanskje er best å selge det sammen Åja. Hvilke mellomaksel har du da? Kan jo sikkert kjøpte det hjemmelaget kittet mitt da! hehe Mobil nr? så kan jeg sende deg et bilde av hvordan "jeg" har gjort det! Har ikke noe mellomaksling, driver å bygger om en e30 til m50 motor med zf kasse, var mest interisert i en orginal 328i aksling. 90272240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå