ronny.a Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 hei. skal bytte ut min orginale bavaria professional. etter liit fomling fikk jeg ut spilleren.har kjøpt med overgang til bmw så jeg skulle slippe og klippe og lime i ledningsnettet.kobla til og jubla.støm og spilleren virka på første forsøk.satt i en cd og ingen lyd.etter litt surring fant jeg ut at bilen er utstyrt med en orginal forsterker et sted.så da begynte problemene her.jeg er ikke kar om og finne den forsterkeren.og når jeg tenker litt etter kunne jeg tenke meg og bruke den.noen som har forslag til hva jeg kan gjøre så jeg ikke klipper i ledningsnettet.jeg vil koble min nye spiller opp mot forsterkeren som er der i dag omed de orginale kablene.hva gjør jeg? litt knotete forklart men håper noe skjønner hva jeg mener og kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Kanskje du finner noe fra dette søket search.php?keywords=forsterker+original+e34&terms=all&author=&fid%5B%5D=10&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 takk for tips.da har jeg lokalisert forsterkeren.men flere problemer her.var to bokser der.regner med den ene er delefilter.jeg har tenkt og gjøe det så enkelt at jeg skal bruke bilens orginale lednings nett og orginale høytalere.blir vel og bytte ut ht etter hvert. De orginale ledningene er jo ganske så tynne.er det noe stress og bruke de?skal sette på en amp fra dynabel.ikke store greiene.4x80w tror jeg den er. Hvis jeg trekker nytt vil jeg bruke det orginale delefilteret.noen som vet hva som er inn og ut på det?er en svart og en hvit kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Kjøper du riktige overganger til din nye spiller, så fungerer hele lydsystemet som før. Noe sånt som dette feks: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/2327 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Kjøper du riktige overganger til din nye spiller, så fungerer hele lydsystemet som før.Noe sånt som dette feks: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/2327 det der så jo helt ut som det jeg trengte.men nå er det bavaria spiller som sitter i min bil.veit du om det finnes overgang fra bavaria da?og hvor?.er jo rart om det ikke finnes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kjøper du riktige overganger til din nye spiller, så fungerer hele lydsystemet som før.Noe sånt som dette feks: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/2327 det der så jo helt ut som det jeg trengte.men nå er det bavaria spiller som sitter i min bil.veit du om det finnes overgang fra bavaria da?og hvor?.er jo rart om det ikke finnes... Er det ikke bavaria spilleren du skal bytte ut da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Kjøper du riktige overganger til din nye spiller, så fungerer hele lydsystemet som før.Noe sånt som dette feks: http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/2327 det der så jo helt ut som det jeg trengte.men nå er det bavaria spiller som sitter i min bil.veit du om det finnes overgang fra bavaria da?og hvor?.er jo rart om det ikke finnes... Er det ikke bavaria spilleren du skal bytte ut da?? jo det er det.men den overgangen der passer ikke med den orginal kontakten som er til bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Altså, kontakten som går inn i bavariaspilleren skal du ikke koble ut, det er litt lenger inn på ledningsnettet du skal koble den fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå