stilep12 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Hallo. jeg tenkte og kjøpe meg ein basspakke altså 2x12 eller 1x15 ink kasse og forsterker. tenkte og bruke 6000kr på dette. så kom jeg over denne http://www.knk-tuning.no/product.php?id_product=11030 det er altså Cerwin Vega baspakke. har hørt mye positivt rundt dette med bilstereo fra Cerwin, men er dette noe og satse på ? vill den trøkke godt ? noen som evnt har erfaringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 150w rms fordelt på 2x12" er ikke stort å skryte av desverre. Ulempen med "basspakker" er at forsterkeren nesten alltid er underdimensjonert til de grader. Men til den prisen får du jo dette: http://www.dynabel.no/Shop/Product/dyna ... for/DY9163 DET vil trøkke godt I E36 så må du derimot finne en løsning for å få bassen inn i kupeen, du har sikkert ikke ski-pose hull bak armlenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stilep12 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Hmm. vet du om noen gode basskasser uten forsterker? har ein monoblokk på 2000w rms liggende, men for og få bassen inn i kupeen tengte jeg og legge inn to bassreflexrør. vil dette funke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Hmm. vet du om noen gode basskasser uten forsterker? har ein monoblokk på 2000w rms liggende, men for og få bassen inn i kupeen tengte jeg og legge inn to bassreflexrør. vil dette funke ? Det hjelper ikke at du sier du har en monoforsterker på 2000w rms, når du ikke sier hvilken forsterker dette er. For alt vi vet så kan det være en A/D/S, boss eller fence sak, og da kan du nesten ta bort en null i det tallet Har foresten svart deg på bilforumet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå