pitbullblondie Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal komme til og få ut starteren (og sette den inn igjen) i en E34 med M50B25 motor.. Noen som kan være så snille og forklare meg dette?? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Du må skru ut boltene som er igjennom girkassen. Disse ser du ikke , men må føle deg frem til. Godt med forlengere fra bakkant av girkasse. Så får du skrudd de ut. Du ser hvor boltene befinner seg ved å se på den nye. Den nederste bolten kan du se fra undersiden og bruke denne for å vite hva slags pipe du skal bruke. Husker ikke torx dimensjonen. Denne er vel utstyrt med en brakett i fremkant også. Den må du skru løs. Husk å ta av batteriet før du starter på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå