Gå til innhold

stææsj til E36


 Share

Anbefalte innlegg

Har tåkelys liggende, men erstattet med deksler. Syns det er fetere. Bruker ikke tåkelys uansett.

Kjøper Laminx gul lyktefilm og deler hovedlyktene. Legger filmen på innerglassene. :)

Hadde gul film på tåkelykter før, funker knall det.

flott, blir nok noe sånt på meg senere :D

eneste er at jeg må ta en ringerunde før jeg kjøper en slik bil, hørt at de skal være SVINDYRE å forsikre for en 18åring, uten noe særlig med bonus... :P

Det er vell da ikke så rart :

viewtopic.php?f=9&t=74974&hilit=bilder+av+deres+biler

Tips: Meld deg inn i BMWCCN, kontakt Unison Forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tåkelys liggende, men erstattet med deksler. Syns det er fetere. Bruker ikke tåkelys uansett.

Kjøper Laminx gul lyktefilm og deler hovedlyktene. Legger filmen på innerglassene. :)

Hadde gul film på tåkelykter før, funker knall det.

flott, blir nok noe sånt på meg senere :D

eneste er at jeg må ta en ringerunde før jeg kjøper en slik bil, hørt at de skal være SVINDYRE å forsikre for en 18åring, uten noe særlig med bonus... :P

Det er vell da ikke så rart :

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... eres+biler

Tips: Meld deg inn i BMWCCN, kontakt Unison Forsikring.

uff å huff likte ikke helt den første linken der...

ja jeg får sjekke ut det, hvis ikke fikk jeg høre at Terra vistnok skulle være rimeligere for ungdom utpå bygda :P

jeg er en av de som er litt mer forsiktig.. jeg lover jo ikke at jeg kommer til å stille opp i en sving av å til, men jeg ELSKER å ta vare på tingene jeg eier, og iallefall noe som koster så mye som en bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en av de som er litt mer forsiktig.. jeg lover jo ikke at jeg kommer til å stille opp i en sving av å til, men jeg ELSKER å ta vare på tingene jeg eier, og iallefall noe som koster så mye som en bil...

Uhell skjer, selvforskylt eller ei, kan sende et priseksemplar på PM :-)

Når det gjelder ungdom på bygda, så var gjensidige best, iallefall for mitt vedkommende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en av de som er litt mer forsiktig.. jeg lover jo ikke at jeg kommer til å stille opp i en sving av å til, men jeg ELSKER å ta vare på tingene jeg eier, og iallefall noe som koster så mye som en bil...

Uhell skjer, selvforskylt eller ei, kan sende et priseksemplar på PM :-)

Når det gjelder ungdom på bygda, så var gjensidige best, iallefall for mitt vedkommende :-)

se der ja, takk ! :D

hvor mye i året for medlemskap?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en av de som er litt mer forsiktig.. jeg lover jo ikke at jeg kommer til å stille opp i en sving av å til, men jeg ELSKER å ta vare på tingene jeg eier, og iallefall noe som koster så mye som en bil...

Uhell skjer, selvforskylt eller ei, kan sende et priseksemplar på PM :-)

Når det gjelder ungdom på bygda, så var gjensidige best, iallefall for mitt vedkommende :-)

se der ja, takk ! :D

hvor mye i året for medlemskap?? :D

500 Spenn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...