mAZE Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Har ett nytt bremsekitt(inkl alt som skal til for å montere dette på e30) fra ksport liggende. Hadde tenkt å bruke dette på min E30, men det passer da dessverre ikke sammen med de felgene jeg har. (For mye kant). Jeg selger derfor dette. Nytt og ubrukt. Kjøpt på GS forrige mandag. (16/7) 330mm foran og bak. 8stempler foran og 6 bak. Med TUV papirer... 19500,- inkl. -frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Ingen som trenger? Om noen av dere vurderer slike bremser, så lønner det seg å handle disse, da de koster en god del mer hos GS. Tror ikke prisen jeg har satt er noe upris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Bump.. Faller fort bakover på sidene her gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Er det 16" hjul minimum på det settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå