øysteinolsen Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 jeg tok en samtale til min lokale skiltpusher og han sa jeg skulle finne dokumentasjon på e 30 med den motoren jeg ville ha og det er vel hartge 35-24 modellen som brukes 330hk /350nm Men slik jeg forstår det skal ikke verdiene overstige denne tuv godkjenningen. Da er det vel bare 3l v8 som går eller? den har 215hk og 290nm mens 4l har 400nm så den utgår vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Her spiller vel vekt inn også? Du får ikke godkjent e30 med mer enn 350nm og 330hk på hartge papirene! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteinolsen Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 3.0l da?mener å ha lest en plass at m60 motoren kun er 14 kg tyngre pga alublokk kontra støypjern så det burde gå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå