noia87 Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Sjekker da interessen for denne motoren. den sitter fortsatt i bil men har planer om noe nytt. Er usikker på km stand på motoren. den ble satt i hos Gs bildeler i skien og det var tidligere eier som ordnet med dette. motoren virker frisk og fin. det sitter girkasse fra 520i tror jeg da den er noe mindre enn 525kassa. motoren har jevnlig hatt service med Castrol edge 10-40 delsynt. jeg har nylig byttet toppdekselpakning og er på vei til å bytte en pakning ved olje filterhuset også da den virker gåen. motoren bruker ikke vann og minimalt med olje. før toppdeksel og den ene pakningen ved oljefilterhuset ikke holdt tett. den ved filterhuset byttes iløpet av helgen motoren burde da være fri for tull og antagelig ikke bruke noe mer olje enn den skal. den sitter i e30 nå så den er bare å koble opp og starte. dette er de ting som er aktuelle å selge: og selges kun samlet Motor:m50b25 radiator med elektrisk vifte mellomaksling motorfester Lmm ledningsnett og hjerne og mulig komplett eksos med Corvette endepotte da lamda er sveiset inn og eksosen er sveiset hele veien. mulig jeg kapper enden da jeg egentlig vil ha endepotta selv. Jeg skal prøve å få inn noen bilder men for de som er utålmodig Send gjerne en mail eller ring så kan jeg godt sende på mms eller på mail. (Mail = Full hd pics) Kenneth.ruds@live.no eller tlf: 97540470 P.s Har ikke bestemt meg for å selge enda sjekker egentlig mest interessen. salg vil skje dersom vi blir enige. Når det kommer til pris så vet jeg disse pakkene koster litt hos f.eks koed med garanti på forskjellige antall mnd. utifra kmstand men jeg ser for meg hbo 10.000 Mvh Kenneth http://images.bimmers.no/files/76
øysteinolsen Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Heisann,dette kan være intressant. Jeg var i ferd med å hente meg en komplett svensk 328 for å bygge om,men denne vil jo bare være å skru inn i min bil så..... Sender du hele pakka? og hvor raskt ser du for deg å få demontert og pakket greiene? Mvh Øystein
noia87 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Skrevet Juli 26, 2012 Prøvde å legge inn bilde men kom ikke noe. bare den imghttp greia. er ikke så dreven. men har masse bilder. Mail er en fin ting.
noia87 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 motoren er nå hente og sende klar. Alt er tatt ut av bilen.
MeSs Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Billig!!! Rart ikke denne er solgt allerede Hadde jeg hatt E30 hadde jeg slått til med en gang!
noia87 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Har masse bilder som kan sendes på mail. også fra vi løftet den ut av bil. alt av deler kan jeg sende bilder av. Mail på pm så tar det bar et par min.
øysteinolsen Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Jeg tar den pakka for 10000 +frakt hammerfest. mvh Øystein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå