bmw-520i Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 er det noen som kan trykkteste kjølesystemet på min m30b35 og måle om det er co2 i kjølevesken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Co finner du neppe i kjølevann uansett, ble litt ordkløveri på din bekostning Start bilen og luft den, varmkjører du den nå er det trykk i kjølesystemet. Tenker du på toppakning ser du enkelt om eksosen er hvit. Behøver ikke så mye lekk før det synes. Ellers trenger du strengt tatt ikke mer enn et gammel radiatorlokk. Bor hull og stikk ned på et verksted etter du har festet en slange i hullet. Trykkluft forsiktig brukt gjør resten, det vil sive/lekke i evt utette skjøter eller lekkasjer. Hvis jeg ikke sporet helt av håper jeg du kommer i mål, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 vet jeg kan borre hull i lokket og lage til noe men vis noen hadde her i stavanger så slepper jeg å kjøpe et radiator lokk til 350 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 hva er egentlig problemet? koker den? evt. når, ved kjøring? tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 hva er egentlig problemet? koker den? evt. når, ved kjøring? tomgang? viewtopic.php?f=1&t=222398 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå