rasstut Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Hallo , sjekker interessen for deler ifra en e34 m5 som jeg skal hugge. Skal kun ha motor og girkasse, samt mellomaksel selv . Bilen er opprinnelig en 520 88 modell som er bygget om til 93/94 modell 3,8 m5 . bilen er ikke godkjent ombygd men lar seg fint gjøre om du kjøper deg motor og gir . Bilder og mer info kommer i løpet av uken . Det sitter alcantara m5 stoler i bilen . Ombyggingen er gjort ordentlig, med bytte av ledningsnett inne i bil osv . Forholdvis pen i karosseriet utenom litt rust ved bensinlokk og en liten bulk i venstre framskjerm og bakdør . Litt sliten i lakken men mye er gjort med en rubbing og polering . pen i gulvet, forholdsvis lite rust . Ser ut til å ha vært oljebehandlet jevnlig . Nye klosser bak og meget tight i understell, sperrediff i god stand . Kilometerstand på bil nå mener jeg var 190 000 km . dette er mest sansynelig ifra m5 delebilen som ble brukt til å bygge om da instrumentpanelet også er byttet ( regner med dette kommer ifra samme bil som motor og understell er tatt ifra. ) . Elvinduer framme og bak, kjørecomputer , ny type front . vil karaktisere denne bilen som meget aktuell for de som skal ha seg et "lite" prosjekt da den nesten er komplett . meget lite som skal til for at denne blir strøken . Bilen selges også gjerne komplett da jeg ønsker å bli kvitt den fortest mulig pga bygging av e36 banebil, som jeg da skal ha m5 dele over i ! Om bilen skal hugges starter jeg å demontere i løpet av september . Om den selges komplett til kjøper kan den selges fortløpende . Motor sitter fortsatt i bil, så kan prøvekjøres før salg , hvis det er ønskelig . Kan jo nevne det jeg ser på som negativt med bilen : dørlister her og der har dårlig klips samt en sprekt list som står litt ut fra framdør ( bilder) et sprekt/knust blinklys framme . Litt slitt lakk . rust rundt bensinlokk og KUN veldig lite overflaterust i hjulbuer . bulk i framskjerm og bakdør venstre side . 2 senterkopper som mangler til felgsettet . Kontakt meg gjerne på PM eller per tlf ; 92 65 79 15 . Mvh Joakim Engh Oppdatert med bilder : SOLGT
turbopelle Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 pris på bremser forran, evt forstilling og bakstilling. Er det de store bremsene på denne? Mener da de 4-stemplede calipperne.
rasstut Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 pris på bremser forran, evt forstilling og bakstilling. Er det de store bremsene på denne? Mener da de 4-stemplede calipperne. Bilen selges ikke i deler før eventuelt midt i sept. måned ! Og da selges understell komplett, kan selges med og uten dempere og fjærer men deler ikke opp mer enn det . er store bremsene, firestemplede kalipere ! er litt interesse for bilen komplett noe som er mer aktuelt for min del da jeg kun driver med E36 og bare skal ha motoren selv, så vil jeg helst bli kvitt hele bilen . Komplett bil uten motor m/tilbehør, gir, mellomaksel 30 000 ,- .
rasstut Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Bremser selges ikke løst ! Kommer en i helgen å skal se på bilen om vi begge får tid .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå