leif harald Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Selger en kjørecomputer av den store typen. Ja bildet viser hva som er med. 1800,-
TM custom Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Funker dette på pre facelift? (86Mod) Er ikke akkuratt plug and play men det går med litt modifikasjoner
leif harald Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Har den lille kjørecomputeren også. trodde begge var plug and play i preface jeg???
Rogeren Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Det bildet er hentet fra ebay, og displayet er dårlig... Sent from my ST17i using Tapatalk 2
ehrnst Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Funker dette på pre facelift? (86Mod) Er ikke akkuratt plug and play men det går med litt modifikasjoner hatt stpr obc på preface to ganger. solgt til en facelift ved en anledning. var null problem plug n pray
leif harald Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Det bildet er hentet fra ebay, og displayet er dårlig...Sent from my ST17i using Tapatalk 2 ja? der det er kjøpt kansje.. Displayet er dårlig ja, men funker helt fint fordeom. Funker dette på pre facelift? (86Mod) Er ikke akkuratt plug and play men det går med litt modifikasjoner hatt stpr obc på preface to ganger. solgt til en facelift ved en anledning. var null problem plug n pray Var det jeg også trodde, skal være bolton
TM custom Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Ok. Min feil. Så litt etter den store typen obc til min preface for en stund tilbake og da fikk jeg høre at det ikke var plug and play som den lille typen obc er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå