Gå til innhold

E92. Eksos og kit.


Popza
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt meg en BMW E92 2008 320D i dag, men synes at den er litt "tam", uten M-sport fronten. Så tittet litt på Ebay; fant følgende front -> http://www.ebay.com/itm/07-10-BMW-E92-E ... 208wt_1265. Kanskje litt dumt spørsmål, men er ikke veldig "typen som mekker bil". Uansett; vil denne passe min 320D 2008?

Case 2: Har sett på nytt eksosanlegg også, liker ikke utseende på den originale eksosen. Men får å få den nye eksosen til å passe, så må jeg bytte en "plastikk-dings" under bak-fangeren. -> http://www.ebay.com/itm/BMW-E92-335i-Ca ... ff&vxp=mtr er denne "plastikk-dingsen" lett å montere selv? Eller må jeg få noen som kan det, til å "replace" den?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge det som står innepå M3 fronten så skal den passe da.

Står ikke at den er retrofit, så jeg vil tippe, med tanke på pris, at det må litt kluss til for å installere den. Får med bok står det da, så det hjelper jo litt.

Når det gjelder diffuseren, så spørs det litt. Den du sendte der, står at det bare passer M-sport bakfangeren, så den vil ikke passe den originale (som såvidt du har). Jeg kjøpte en diffuser på gs-bildeler, og den måtte limes på, er de retrofit, så kan de skrus på. Er litt med arbeid om den ikke kan skrus på, da må man av med hele bakfangeren for å få gjort det skikkelig, og det tar litt tid, men er ikke en vanskelig operasjon. Kan enkelt gjøres selv!

Vil også anbefale deg om du først går for M3-fronten, at du da kjøper en m-sport bakfanger også, ellers vil det se veldig klumpete og rart ut. Skal du gjøre det "100%" skikkelig, skifter du også kanalskjørtene, og senker (ikke minst.. burde gjøres uansett ;) )

Sleng gjerne et bilde ut av bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...