Gå til innhold

Vannlekasje E36


EliteWolf
 Share

Anbefalte innlegg

Heei.

Noen som har hatt erfaring med vannlekasje på E36 tidligere?

Kjøpte nylig en 93. modell E36 sedan, og baksetene var fulle av mugg, og vanndam under setene. Gikk ut ifra det var lekasje fra bakruta, men ser ingen tegn til det :?

Så noen som har vært borti lekasje bak før?

Samt så lurer jeg på meninger ang. motor problemer på samme bil.

Motoren går rundt, men gir ikke tegn til liv. Tidligere eier påstod det var toppen som hadde gått, men syns ikke det virker helt reelt, er det andre her som kan ha ideer om dette? (Har ikke sett på det enda, så har ikke fått målt komp, tenning, osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det med bakruta, sjekket gummi pakkningen rundt ruta og evnt kanaler rundt vinduer/dører/bagasjelokket? Hadde samme problem på min gamle E36, men da byttet jeg gummiring rundt bakvinduet, var lekasje i kanalene på siden av ruta. så det rant under setene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Har ikek sett skikkelig på det enda, henta bilen igår, men tok kjapp titt på pakninga rundt bakruta, og den så mer hel ut enn på den andre E36 jeg har :P Man kan jo godt hende den er mårken, og fått hull ett eller annet sted.

Dører/vindus pakninger har jeg fått sjekka, og de er fine, eller, tviler på det lekker fra di ihvertfall :P

Men takk, du gir meg ihvertfall et sted å starte, så får jeg se hva jeg kommer over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bakruta er vel limt likt som på frontruta. er bare en listpakkning rundt.dreneringene i dørene og event takluke dreneringa. skjekk om det er vått baki bagasjerommet. beste er vel ta ut baksetet og bagasjeromtrekket, så spyle bilen. så ser en hvor vannet kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...