aeomholt Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Trenger to nye dekk til et sett hjul jeg kjøpte. 235/40-18 evt 245/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeomholt Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trasse Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 www.dekkonline.no Dekk online.no veldig gunstige priser, og du kan få alt fra billig billig dekk til sikkelig merke! fri frakt er det å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeomholt Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Kjenner til de, men var en kjapp privat handel jeg var ute etter De kommer ikke frem før jeg drar videre likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blarsen Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 tevodekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeomholt Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 De hadde ikke dimmensjonen på lager, ei heller noe i nærheten. Superdekk har noen svinedyre noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå