Gå til innhold

fant dette i tanken............

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter veldig mye feilsøking å så si bytting av alt på motoren kom jeg endelig over hovedfeilen!

noen ideer om hva den hvita guffa er? å hvordan kan jeg rense tanken uten å ta den ut?

sjfqq7kb756q5n1qwgsv.jpg

Skrevet
Det ser ut som vann/kondens ved første øyenkast. Sikkert gåen gummipakkning ved tank lokket.

ja er enig ser veldig ut som vann, men ehm veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det... men om du skvulper på flaska ser det ut som uhm... sæd...

Skrevet

Har mine tvil om at folk har stappa kølla inn i bensintanken og fyrt iveg.

Vann som har blandet seg med bensin ser sånn ut'ish.

Skrevet
Det ser ut som vann/kondens ved første øyenkast. Sikkert gåen gummipakkning ved tank lokket.

ja er enig ser veldig ut som vann, men ehm veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det... men om du skvulper på flaska ser det ut som uhm... sæd...

Hahaha! :lol:

Skrevet

Sæd i vann skiller seg, barndomslærdom for alle som har runket i badekarret :D

Skrevet

Sæd i vann skiller seg, barndomslærdom for alle som har runket i badekarret :D

my point made!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...