Geowitsji Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Hei, lurer på hvordan man skrur ned diffen på 520 e34 er helt nybegynner på forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geowitsji Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Hvis du jekker opp bilen og legger deg under å ser, så er det ganske selvforklarende hva som må løs for å få diffen ned. Du må av med drivaksler, disse sitter med innvendig umbrako og er veldig lett å runde, så vær forsiktig med disse. Deretter må du av med mellomaksel, et par bolter der også i framkant av diffen. Deretter er diffen løs fra drivverket. Så da er neste steg å løsne selve diffen fra traversen, hvor den sitter i to bolter bak og en foran. Disse ser du når du holder på under. Husk også å plugge ut speedometerføleren i bakkant av diffen. På dette tidspunktet kan det være kjekt med en jekk å sette under dersom du holder på alene, så holder den diffen mens du løsner den fra traversen, og senker den ned og drar den ut på jekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Som Brian seie gå under bilen og se. Du ser de ganske fort hva som må ned. De er ingen kunst å ta ned diffen. Du finner og diverse veiledninger rundt om på nettet som viser trinn for trinn hvordan du skal gjør de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hvis du jekker opp bilen og legger deg under å ser, så er det ganske selvforklarende hva som må løs for å få diffen ned. Du må av med drivaksler, disse sitter med innvendig umbrako og er veldig lett å runde, så vær forsiktig med disse. Deretter må du av med mellomaksel, et par bolter der også i framkant av diffen. Deretter er diffen løs fra drivverket. Så da er neste steg å løsne selve diffen fra traversen, hvor den sitter i to bolter bak og en foran. Disse ser du når du holder på under. Husk også å plugge ut speedometerføleren i bakkant av diffen. På dette tidspunktet kan det være kjekt med en jekk å sette under dersom du holder på alene, så holder den diffen mens du løsner den fra traversen, og senker den ned og drar den ut på jekken. +1 ...bortsett fra at det er fire korte bolter foran (ovenfra og ned) og en lang bolt bak. Helt kurrant jobb å gjøre selv med en garasjejekk Sørg for at du entrer umbracobitsen helt før du tar i; så du ikke runder de av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå