BMWBenny Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 er ifra 1994 3.0:) skal spise opp grandisen så kan jeg gå ned og ta en titt på tykkelsen;)
hypah Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Skal være 3 toms Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
hypah Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 bra stand? Bulker etc? Og bare for å være sikker, det er komplett etter grenrør? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
BMWBenny Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 hadde bare meterstokk, men så ut som ca 7cm så 3 tom kan vel stemme;) ser ikke så gææli ut;)
hypah Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Høres bra ut! Sender du meg nr dit på pm så kan jeg hente det neste helg. Skal til ss performance å hente deler så kan ta det på samma turen Deal?
BMWBenny Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Staget under: helt og bulkefritt, noen riper, men sitter jo under bilen Superspsort senkesett, som nytt: 1500kr, fant ikke papirene tuv men det kan nok skaffes ganske lett;) er i hvertfall tuv godkjente:) Dette settet her: http://www.partsandretards.no/senkesett ... serie-e36/ supersport-suspention-kit 18" felger som stod på bilen ET35 usikker på bredde! Men tipper 8" foran og hvertfall 9" bak. dette er bilde av en fremfelg som jeg har bak på min e46 nå. punkterte, så trengte ett reserve hjul;) bakfelgene buer en del mer utifra senteret en fremfelgene:) Stripa rundt er monstergrønn, men det klarte ikke kamera fange opp. Noe kosmetisk og dårlig dekk. Selges for 3500kr SOLGT! Har også vinge og Rieger bakrutesenker, 500kr pr. stk!
Peppe Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Hei, lurte på hvordan standen på bakluken er. Sånn rust mesig. Kan være inntresert i den og vingen hvis den ikke er rustet på undersiden innvendig der ved låsemekanismen. Også lurer jeg på om det står en m bak fanger på den og om den eventuelt er til salgs.
BMWBenny Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Solgt/vraka sorry;) kun ratt og supersport senk igjen;)
BMWBenny Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Ingen som trenger ett M-ratt eller supersport senk a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå