kjetilbm Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Har nettopp kjøpt to svarte skinnstoler, som jeg velger å selge videre. I følge tidligere eier, stammer stolene fra en 7-serie (trolig E32). Stolene har elektrisk justering, varme, samt armlener på begge to. Ulempen er at tidligere eier har klippet av original-kontaktene (for å bruke setene i E34/E30 som ikke har ledningsnett til el-stoler) så det må påberegnes litt modifisering av det elektriske. Ellers så er armlenene ikke 100%, mangler en del av låsemekanismen tror jeg. Hvis du er litt nevenyttig og kreativ, skal ikke dette være noe problem å fikse. Sete 1 - to ledninger på kontakten er klippet av. De er skjøtet. Sete 2 - kontakten er klippet av. To ledninger er skjøtet, resten henger bare der. Kjøpte de for 1.500,- men vil ha de fort bort igjen så er åpen for bud (ikke skambud) 2/9-12_edit: Selges for 500,- 18/9-12_edit: Hei! Kan fortelle deg att jeg har 4 komplette ledningsnett til slike stoler.. Så om du eller andre trenger så si ifra:) 10/10-12_edit: Da er stolene solgt.
pitbullblondie Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 Har du bilde av de ledningsdelene som sitter igjen på stolene? Intr i bytte mot en svart spoiler/vinge som har sittet på E34??
kjetilbm Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Har du bilde av de ledningsdelene som sitter igjen på stolene? Intr i bytte mot en svart spoiler/vinge som har sittet på E34?? PM sendt!
kjetilbm Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Førstemann med en tusenlapp får dem...
pitbullblondie Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Jeg har kjøpt et komplett interiør isteden, dette blir elektronikk på høyere plan enn hva jeg tør gå på desverre.
tobiastorvik Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Hei! Kan fortelle deg att jeg har 4 komplette ledningsnett til slike stoler.. Så om du eller andre trenger så si ifra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå