Lex-Talionis Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Har 5 ishjul liggende jeg ikke har brukt for. Mener det var michelin og at det er asymetrisk mønster i dem. Dem er kjørt et løp med. Funker veldig bra som treningsdekk, eller noen som vil kjøre litt på isen til vinteren Skal opp og se på dem etterpå, så da kommer jeg med mer info om dem. BUD!! Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Pris ser du for deg? Uten felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 løse dekk ja. Har ingen anelse om hva sånt går for jeg? Fikk det i en bytte handel skjønner du. Så om dere vet antydning så bare kom med det Skal ta bilder etterpå. Og prøve å få målt piggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 145/85-16. 3stk pirelli og 2 stk Michelin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Ok:) Bilder er veldig bra, da pris varierer mye Mtp tilstand:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Får det ikke inn på dataen nå. Men kan sende bilder over mms. Skriv nr på pm dem som vil ha bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Kan du prøve å få sendt til meg på mail? Bare skriv mailadressen min istedenfor telefonnummer med MMS. "Bjarte_m3@hotmail.com" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Selges for 300 kr dekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Om de var bra er ikke det rart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 de var visst ikke så bra men duger til trening og rasekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå