espen540 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Noen som vet hvordan jeg får koblet på oljekjøler på en M50B25 motor? (m/vanos). Finnes det en adapter eller lignende her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanon Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 mener du må av med oljefilter delen og montere den under der... litt jobb ja.. men du skal no kjøre hardt før du trenger den... prøv heller å hive på agrip sin 10/60 olje. bruker bilen min på nurburing og div løp i Norge uten oljekjøler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen540 Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Jeg skjønner. Har vært på tanken å prøve uten så blir nok til det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 hvis du skal ha oljekjøler på M50 motoren så er det lettest å montere oljefilterhus fra S50, passer rett på uten modifisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 s50 oljefilterhus også et adapter : http://www.turnermotorsport.com/p-4229- ... g-kit.aspx så kan du bruke en universal kjøler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1991 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 ikke andre muligheter? de s50 oljefilterhusa koser jo par lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 koster og være kar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Her er en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1991 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Sånn en jeg så etter ja men dyrere enn forventet så går liggert for s50 oljefilterholderen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå