Bimmerson325 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hei. Komt over en 325 som har stått i ro en stund. kom i prat med fyren som eide denne bilen og han var ikke intrisert i denne lenger. så jeg lurer lit på hva pris folk tror denne vil gå for? Bilen ser fin ut i karroserri, eneste jeg kan kjenne er rust i kanaler, slik som at alle jekkfestene er rustet sundt. og kjennes ut som litt rust i undergulv? Og den ene hjulbuen er begynt å boble litt i lakk rundt kant. Bilen er 96 modell, og han skiftet motor i denne for en stund tilbake. så karroseri er gått 230 og motor 135.. etter det fikk han den ikke til og gå helt skikkelig. Så jeg lurer på og få tak i denne bilen og evt sveise nytt. Står også eff anlegg og mtech på denne. sports skinn er d også. Takker for svar om noen har noen forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 bilder sier mer enn 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerson325 Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 skal se om jeg kan få tatt noen bilder idag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 alt fra 20000 til 50000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Høres litt problematisk ut, kommer sikkert til å sluke end del tid denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Ut i fra det du skriver, hadde jeg kunne betalt 10 000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå