Gå til innhold

L7 selges. nypris 25k. bilder!


 Share

Anbefalte innlegg

Selger var en av de enkleste jeg har hatt med å gjøre.. :) Enkel og veldig veldig grei da jeg fikk låne verkstedet hans mens han var på jobb. Så han trenger ikke noe dritt selv om han kjører volvo og merc.

Du som stakk av med denne bilen ja :( Stresset med og ordne med en kompis med hengerlappen så vi kunne komme og hente den, endelig når jeg ordnet det så sa han at det var en annen på vei for og hente den :P

Fikk du fikset kjøleslangen og kjørte bilen på egen maskin? Eller måtte du ta den på henger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg dro opp, la en slange utenom varmeapparat og tok en kald tur hjem. Ikke noe fuskeslag utenom at den tikker litt.. kjørte fra rissa ved trondheim og hjem (50mil) uten noe feil, og et snittbruk på 1 liter på mila syntes jeg ikke var ille.. :) ikke noe feil på bilen utenom varmeapparat, og har hatt e23 før hvor ikke noe virker.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vogn dette her, etter jeg fikk melding om at du var på vei for og hente den så gikk jeg inn på finn.no og fant en 745ia til 12K. Men når jeg ringte på den så var det en annen som akkurat hadde ringt og skulle ta den :cry:

Dette er ikke akkurat min E23 lykke uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ingen bmw-mann, så derfor den gikk til gi-bortpris. regner med kjøper så noen av mine off-road bilder, samt Volvo gatebil, så da antar jeg med han skjønner hvor min interesse ligger.

håper du blir fornøyd med bilen, da den trolig har kommet i bedre hender nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

instrumentet er allerede høøyt opp i bud. min e23 hadde 211hk, men dog ingen sperre. er som sagt ingen bmw mann. har eid en 524td samt en e32 750ia. ingen tilfredstiller mine krav, da de må tåle daglig buring og skrensing. da er det kun Volvo som duger. og ja, jeg har prøvd MANGE merker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

instrumentet er allerede høøyt opp i bud. min e23 hadde 211hk, men dog ingen sperre. er som sagt ingen bmw mann. har eid en 524td samt en e32 750ia. ingen tilfredstiller mine krav, da de må tåle daglig buring og skrensing. da er det kun Volvo som duger. og ja, jeg har prøvd MANGE merker..

da tror jeg du har prøvd feil bmw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

instrumentet er allerede høøyt opp i bud. min e23 hadde 211hk, men dog ingen sperre. er som sagt ingen bmw mann. har eid en 524td samt en e32 750ia. ingen tilfredstiller mine krav, da de må tåle daglig buring og skrensing. da er det kun Volvo som duger. og ja, jeg har prøvd MANGE merker..

da tror jeg du har prøvd feil bmw ;)

Min e34 520 med sveisa diff tålte ihverfall 50,000 km på sperra før topp pakningen gikk. Så du har nok prøvd feil bmw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vognkort lyver ofte :P er vel ingen 3,5 som er levvert med 211hk? Husker je rett så er vel alle andre enn europeiske 735 levvert med 185 hk. Feilen ligger vel hos BT som ikke har sjekket ordentlig ut hva en l7 egentlig er, tatt utgangspunkt i en vanlig 735 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...