Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Selger var en av de enkleste jeg har hatt med å gjøre.. :) Enkel og veldig veldig grei da jeg fikk låne verkstedet hans mens han var på jobb. Så han trenger ikke noe dritt selv om han kjører volvo og merc.

Du som stakk av med denne bilen ja :( Stresset med og ordne med en kompis med hengerlappen så vi kunne komme og hente den, endelig når jeg ordnet det så sa han at det var en annen på vei for og hente den :P

Fikk du fikset kjøleslangen og kjørte bilen på egen maskin? Eller måtte du ta den på henger?

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg dro opp, la en slange utenom varmeapparat og tok en kald tur hjem. Ikke noe fuskeslag utenom at den tikker litt.. kjørte fra rissa ved trondheim og hjem (50mil) uten noe feil, og et snittbruk på 1 liter på mila syntes jeg ikke var ille.. :) ikke noe feil på bilen utenom varmeapparat, og har hatt e23 før hvor ikke noe virker.. :P

Skrevet

Flott vogn dette her, etter jeg fikk melding om at du var på vei for og hente den så gikk jeg inn på finn.no og fant en 745ia til 12K. Men når jeg ringte på den så var det en annen som akkurat hadde ringt og skulle ta den :cry:

Dette er ikke akkurat min E23 lykke uke :P

Skrevet

er ingen bmw-mann, så derfor den gikk til gi-bortpris. regner med kjøper så noen av mine off-road bilder, samt Volvo gatebil, så da antar jeg med han skjønner hvor min interesse ligger.

håper du blir fornøyd med bilen, da den trolig har kommet i bedre hender nå.

Skrevet

Stemmer! Og jeg kan forstå at folk syntes E23 er en ikke-kul bil. 180hk og automat uten sperre og 2 tonn jønn går ikke bra noen steder. Tror faktisk en standard 240 med 130hk er mer leken. men men.

Skrevet

instrumentet er allerede høøyt opp i bud. min e23 hadde 211hk, men dog ingen sperre. er som sagt ingen bmw mann. har eid en 524td samt en e32 750ia. ingen tilfredstiller mine krav, da de må tåle daglig buring og skrensing. da er det kun Volvo som duger. og ja, jeg har prøvd MANGE merker..

Skrevet
instrumentet er allerede høøyt opp i bud. min e23 hadde 211hk, men dog ingen sperre. er som sagt ingen bmw mann. har eid en 524td samt en e32 750ia. ingen tilfredstiller mine krav, da de må tåle daglig buring og skrensing. da er det kun Volvo som duger. og ja, jeg har prøvd MANGE merker..

da tror jeg du har prøvd feil bmw ;)

Skrevet
instrumentet er allerede høøyt opp i bud. min e23 hadde 211hk, men dog ingen sperre. er som sagt ingen bmw mann. har eid en 524td samt en e32 750ia. ingen tilfredstiller mine krav, da de må tåle daglig buring og skrensing. da er det kun Volvo som duger. og ja, jeg har prøvd MANGE merker..

da tror jeg du har prøvd feil bmw ;)

Min e34 520 med sveisa diff tålte ihverfall 50,000 km på sperra før topp pakningen gikk. Så du har nok prøvd feil bmw :)

Skrevet
L7 ble vel levvert med 185hk orginalt. Mens europeiske e23 735 ble levvert med 218hk om jeg ikke tar helt feil :)

735i/L7 3430 cc I6 hk185 nm2901986–1987 :P

Stemme d.

Skrevet

Vognkort lyver ofte :P er vel ingen 3,5 som er levvert med 211hk? Husker je rett så er vel alle andre enn europeiske 735 levvert med 185 hk. Feilen ligger vel hos BT som ikke har sjekket ordentlig ut hva en l7 egentlig er, tatt utgangspunkt i en vanlig 735 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...