Devils Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Er det mange på forumet her som kommer på Sommertreff på ACR altså høsttreffe den 24 til 26august? Kan jo sies med engang at det ikke er DB KRAV på bana og at man får MASSE kjøretid de 3dagan. sjekk ut http://www.sommertreff.no for mere info. Bra helg med mye kjøretid og mye sosial bekjentskap osv Her er kjøring i STOR FOKUS. Kommer folk fra rundt omkring i norge og sverige på disse treffene og DU/DERE står kanskje maks 30min i kø på lørdag men det e thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Jeg med flere har vell store planer å komme oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jeg og noen kompiser kommer nok en tur på Lørdag. Vet om mange fra Bodø som kommer med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Jeg blir å ta tur nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Like bra hver gang de treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå