frodeeje Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hei hvor får jeg slipt ny nøkkel kjøpt hos koed ?.Dette er en 93 mod e36 cab, det er vel ikke kodet nøkkel til denne årsmodelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 er vel bare di bilene med startsperre som må kodes. og såvitt jeg vet så kom ikke e36 med starsperre som standarutstyr før 96. vis jeg ikke tar helt feil så kan nøkkelen kan slipes hos nesten alle låsmeder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Koed nøkkelen er laget av en hardere type metall enn standardnøkkelen. Mange smeder nekter å røre de pga de kan ødelegge utstyret deres. Fant en som var villig til å gjøre det og han slipte den først delvis for hånd før han varmet den opp og puttet den i maskinen. Han ødelagte et eller to slipehoder på jobben. Men han hadde nettopp fått ny helautomatisk slipemaskin og min nøkkel var første øving med maskinen kjøpte 2 slipinger da. En for min orgnøkkel fra koed og en fra hans sortiment som backupnøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 ok d viste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå