MeSs Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Her er det mange pratere og lite kjøpere!
MeSs Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Mange som vil ha denne, men ingen som har kommet med penger enda.. 1000kr er billig!
MeSs Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Hvordan er drivakslene? Sender du? Aner ikke, sikkert greie siden bilen gikk igjennom EU kontroll. Kan sende om du ordner så en lastebil kommer hjem til meg! Og helst bare mot forskuddsbetaling.
FredrikWake Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hvordan er drivakslene? Sender du? Aner ikke, sikkert greie siden bilen gikk igjennom EU kontroll. Kan sende om du ordner så en lastebil kommer hjem til meg! Og helst bare mot forskuddsbetaling. EU-kontroll er falsk trygghet bilen min gikk igjennom på NAF med ødelagte. Prøv å rikle litt på dem
MeSs Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Hvordan er drivakslene? Sender du? Aner ikke, sikkert greie siden bilen gikk igjennom EU kontroll. Kan sende om du ordner så en lastebil kommer hjem til meg! Og helst bare mot forskuddsbetaling. EU-kontroll er falsk trygghet bilen min gikk igjennom på NAF med ødelagte. Prøv å rikle litt på dem Det er en bakstilling til 1000kr. Sjekk hva de andre koster her du, ligger feks en til 2500 uten calipere og skiver. Hva skal jeg kjenne etter a?
FredrikWake Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Kjenn etter slark fra side til side altså fra diffen og ut mot navet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå