Therese89 Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Hei hei! Jeg kjøpte meg en 94 modell 520 touring som har rulla ca 216000kmi Desember 2011 Bilen ble importert til Norge i 1994.. Bimmern er også nesten rustfri. Bilen skal settes i stand så den er så og si strøken. Tar litt å litt siden jeg ikke har kjempe god råd og tid Er alltids morro å høre tilbake mld og tips, jeg er ei jente på 24år som har stor int for bil og liker å skru:) Her er et par ting jeg skal gjøre med bilen: - ny girkasse (bytta) - termostat & termostathus (bytta) - slavesylindern (bytta) - clutch ( bytta) - Sorte DE (bytta) - Xennon ( bytta) - svinghjul (bytta) - hardykobling (bytta) - Vurderer og tone rutene (gjort) - støttestag framme (bytta) - hovedforingene i bakstillinga - Ny frontrute (bytta) - trøstelagere (bytta) - toppdekselpakning (bytta) - luftmengdemåler (bytta) - Nye felger , Alu.felg 8,5*19 ET20 GS-Raptor (GM) framme Alu.felg 9,5*19 ET20 GS-Raptor (GM) bak - bremmseklosser og skiver (bytta) - få vekk treverke (GJORT) - dempere & tårnlagere forand (bytta) - ta rust rundt tank lokke - svarte nyrer (gjort) - stabstagforinger & stabstaLedd - tennplugger (gjort) - luftbjelge (gjort) - Bensin-pumpa (bytta) - svinghjule (bytta) - Bytte til momo ratt (bytta) - støttestag framme - sideblinklys, mørke, handla fra tyskland (bytta) - Lakkeren - hjullagere f.høyere ++ bilde av bilen når jeg hadde henta den Bilen nå i dags dato
NBCustom Skrevet Juli 29, 2012 Skrevet Juli 29, 2012 Høres bra ut, har du bilder av bilen? Brock B1 er gromme hjul, på e34 har jeg heller ikke sett det! Blir 8,5 og 10x17 bak da vel?
Therese89 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 Høres bra ut, har du bilder av bilen? Brock B1 er gromme hjul, på e34 har jeg heller ikke sett det!Blir 8,5 og 10x17 bak da vel? får se litt, fint å slippe å valse.. lyst til å senken, bare litt usikker på hvor mye evt
Therese89 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 hardykoblinga bytta:) gjorde ikke noe akk svinhjul skifte på gang polerte bilen, den er ganske fin i lakken til å være rød!! ha i kasse etter clutch og trøstelager bytte:)
Therese89 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 bytte til sorte DE lykter og blinklys, lakka lista mattsvart pusse listene og lakka dem mattsvarte, bytta ut plata rundt girstanga og girkule. DET ble bedre enn det var! bilen nå i dag, skal ta rusta ved tanklokke i løpet av tre uker
gkw89 Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 artig får få inn en v8 sammen med v8fronten synes jeg stå på
Therese89 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 artig får få inn en v8 sammen med v8fronten synes jeg stå på haha trur jeg får beholde den motor som sitt til den er ferdig:p ska ha råd te å ha forsikring pån og godkjent å da;) er heime heime ell reist igjen? stå på, seff gjør jeg det når har litt til overs av cash
bergeee Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 pusse listene og lakka dem mattsvarte, bytta ut plata rundt girstanga og girkule. DET ble bedre enn det var! må si den girkula så helt jævlig ut! min menig!
Therese89 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 pusse listene og lakka dem mattsvarte, bytta ut plata rundt girstanga og girkule. DET ble bedre enn det var! [ Bilde ] må si den girkula så helt jævlig ut! min menig! hehe den sitter ihvertfall.. det var org tre som satt pån skal bytten ut når jeg kommer over noe jeg liker
TheEspenK Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 Nysjerrigheta tok overhånd så jeg måtte innom her å Bilen ble snaut fin etter du polerte. Svarte i fronten slet jeg litt med å venne meg til men det inni likte jeg med en gang. det var org tre som satt pån Skjønner godt du ikke liker "oppfyrings-ved" inni kupeen V8 front eller ikke...? Begynner vel snart å bli sjelden med "6er-front" nå. Lykke til videre
Therese89 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Nysjerrigheta tok overhånd så jeg måtte innom her å Bilen ble snaut fin etter du polerte. Svarte i fronten slet jeg litt med å venne meg til men det inni likte jeg med en gang. det var org tre som satt pån Skjønner godt du ikke liker "oppfyrings-ved" inni kupeen V8 front eller ikke...? Begynner vel snart å bli sjelden med "6er-front" nå. Lykke til videre koster å fyren enn sånn grooming så den 8 får noen med bedre rå nyte er nesten litt morsomt med den mørke fronten, folk har trudd det er 3serie e30 6er fronten er jo ikke ille da takk takk, blir vell oppdatert etter som jeg gjør ting nå fremmover over i tid:)
TheEspenK Skrevet Juli 30, 2012 Skrevet Juli 30, 2012 6er fronten er jo ikke ille da Nei det var det jeg ville frem til!!! Synes den fronten du har nå er tøffest jeg oppdatert etter som jeg gjør ting Følger med ja
Therese89 Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Noen som har tips te eksos? vil ha litt lyd men ikke sånn lyd som krise ungdommene:) ha to gutta som ska slipper øresus Noe spesiell senking som anbefales som man får godkjent utta mye tull??? Vil ha litt stuk noen som har hvert borti dessa? http://www.bsbildeler.no/?pno=118837 tar imot erfaring og tips med åpne øyner:)
TheEspenK Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Litt for tidlig på morran å tenke eksoslyd men les disse ang senk viewtopic.php?f=1&t=227706 viewtopic.php?f=1&t=219106 viewtopic.php?f=1&t=214949 Så ellers greie ut de i annonsen men vil du ikke bytte dempere samtidig?
Therese89 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 thanks, fant noe med dempere.. så spare litt så blir fruen lavere:) http://rbtuning.no/new/index.php?route= ... ct_id=1405 Fått mail i dag om at ratt nave jeg har kjøpt og betalt er sendt:) endelig etter over 2uker venting så er det på tide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå