Therese89 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 her skjer det ikke så mye gitt:) har hatt hærverk på bilen så bilen står på jobben utta front rute nå:/ og ha bestilt noe små ting av slite deler som skal bytte. kommer til å legga ut bilen for salg nå snart:o vil ha meg disel bil som har større bag.rom. siden jeg å samboern har skaffa oss hund:) jeg har fjerna alt av klistermerker da, noe positivt ha skjedd med bilen:P hehe
Therese89 Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Små. Deler på plass. Må nok mere til! Men ny front rute på plass endelig:) noen som ha senkesett te e34 touring 520 med tuv papirer?
Therese89 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Noen som veit om det er det samme oppsette på dempere på e34 sedan og touring? Sjefen får tak i utta nivå regulering te sedan men ikke med te touring. Hadde hvert supert om noen som veit vil svare:)) har ferdig demper forrand!!
NeonMuffler Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 foran er hvertfall like, så regner med det samme bak:)
Mreggen123 Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 passer rett over ja, gjorde nettopp dette på min e34 vogn. måtte kutte returen som går fra servo tanken og bak (nivåreg)
Therese89 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2013 Da fikk en endelig bytta dempere og tårnlagra framme. Godt, ikke masse klonking lengere:) Bjørn Kjetil reagerte på dette 1
Therese89 Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2013 passer rett over ja, gjorde nettopp dette på min e34 vogn. måtte kutte returen som går fra servo tanken og bak (nivåreg) Det kom ikke opp no feil etterpå ell noe tull?
fordlife Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Det kom ikke opp no feil etterpå ell noe tull? Nei, har ikke vært noe problem på min iallfall. jeg byttet over servopumpa fra en sedan uten nivåreg men du kan sikkert skru inn en skrue der nivåreg veska går ut fra pumpa.
Therese89 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Nei, har ikke vært noe problem på min iallfall. jeg byttet over servopumpa fra en sedan uten nivåreg men du kan sikkert skru inn en skrue der nivåreg veska går ut fra pumpa.
Therese89 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 noen int i bilen? vurderer å selge den! ta kontakt om du er int:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå