Gå til innhold

Traversforinger e36


Volim
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan :)

Jeg har tenkt å bytte foringer i traversen på min e36 320i.

Det jeg lurer på er om noen har bilder, erfaringer eller en god DIY og dele med meg,

har polyurethane GSP foringer jeg har tenkt å montere, må traversen skrus av bilen for å

få på disse da de er delt?

Takker på forhånd for svar :)

jgv6jbdjzcrl1d8ctjhe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om du er "tvunget" til og ta ned traversen men vet at det er veldig mangen folk som gjør det og brenner foingene og deretter slår dem ut. men tror det er presser som kan presse disse ut uten og ta ned traversen men spørsmålet er vel hvor mye utstyr du har tilgang på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke i farten hvor mye klaring du får, men du kan løsne traversen og se hvor langt den du får den ned før den butter i noe. Får du såpass glippe at du får lurt inn den ene delen av foringa så går det greit. Da er det bare å sette i gang med å få ut de gamle. De nye skal gli relativt lett inn i forhold. Jeg tok ned hele bakstillinga på min når jeg gjorde det, mye bedre å jobbe på, pluss at jeg byttet alle andre foringer i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg har tilgang på det meste, hvis jeg skal ha presse må jeg ta ned hele traversen.

Jeg tror jeg går for å skru ned hele greia, får vel en viss oversikt over om andre foringer må byttes + diffen skal/må ha nye foringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...