Jump to content

bmw m3 3,2l e30


Tor Anders
 Share

Recommended Posts

Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.

Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel.

Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen.

Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke krav til e36 fjærbein fremme? 51mm E30 holder vel? Og bremser over 295mm fremme? Som er det Hartge H35 hadde. Bak kan en bruke originale 325 bremser på 258mm, det samme som Hartge H35. Også må man vel ha tårnstag fremme og bak. Med disse endringene skal man vel få godkjent opptil 330hk og 350nm i E30. :wink:

Mvh

- Bjørn

Link to comment
Share on other sites

Kan godt hende det brillebjørn.

anders_w sin er godkjent med s50b32. Delene han har montert skal vel duge for å få den godkjent.. Så er det vel ikke nødvendig å bygge om til e36/z3 mcoupe understell..

Link to comment
Share on other sites

Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.

Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel.

Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen.

Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg.

Nå svimmler du....noe voldsomt!

Link to comment
Share on other sites

Er vel ikke krav til e36 fjærbein fremme? 51mm E30 holder vel? Og bremser over 295mm fremme? Som er det Hartge H35 hadde. Bak kan en bruke originale 325 bremser på 258mm, det samme som Hartge H35. Også må man vel ha tårnstag fremme og bak. Med disse endringene skal man vel få godkjent opptil 330hk og 350nm i E30. :wink:

Mvh

- Bjørn

1x

:applause::applause::applause:

Link to comment
Share on other sites

Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.

Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel.

Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen.

Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg.

Nå svimmler du....noe voldsomt!

Jeg rettet på meg selv når jeg hadde gjort litt research.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...