Gå til innhold

bmw m3 3,2l e30


Tor Anders
 Share

Anbefalte innlegg

Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.

Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel.

Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen.

Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke krav til e36 fjærbein fremme? 51mm E30 holder vel? Og bremser over 295mm fremme? Som er det Hartge H35 hadde. Bak kan en bruke originale 325 bremser på 258mm, det samme som Hartge H35. Også må man vel ha tårnstag fremme og bak. Med disse endringene skal man vel få godkjent opptil 330hk og 350nm i E30. :wink:

Mvh

- Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende det brillebjørn.

anders_w sin er godkjent med s50b32. Delene han har montert skal vel duge for å få den godkjent.. Så er det vel ikke nødvendig å bygge om til e36/z3 mcoupe understell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.

Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel.

Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen.

Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg.

Nå svimmler du....noe voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke krav til e36 fjærbein fremme? 51mm E30 holder vel? Og bremser over 295mm fremme? Som er det Hartge H35 hadde. Bak kan en bruke originale 325 bremser på 258mm, det samme som Hartge H35. Også må man vel ha tårnstag fremme og bak. Med disse endringene skal man vel få godkjent opptil 330hk og 350nm i E30. :wink:

Mvh

- Bjørn

1x

:applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.

Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel.

Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen.

Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg.

Nå svimmler du....noe voldsomt!

Jeg rettet på meg selv når jeg hadde gjort litt research.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...